Wszystkie działania Grupy Kapitałowej ENEA są realizowane z myślą o skutecznym spełnianiu oczekiwań i potrzeb naszych Klientów. Dotyczy to zarówno realizowanych inwestycji, zmian w ładzie korporacyjnym i innych kluczowych obszarach działalności Grupy, jak i praktyk bezpośrednio w relacjach z Klientami. Przyjęta w 2013 r. misja: „Wzrost wartości Grupy poprzez budowanie zaufania Klientów” jak i nowa strategia kładą nacisk na jakość obsługi i satysfakcję Klientów.
Więcej informacji o Strategii Korporacyjnej jest dostępnych w części „Strategia”.
Celem strategicznym Grupy jest budowa długotrwałych relacji z Klientem. Cel ten będzie realizowany poprzez:
- rozwój atrakcyjnej oferty produktów i usług dopasowanych do potrzeb i oczekiwań Klientów
- ciągłą poprawę poziomu jakości obsługi Klientów poprzez zapoczątkowany w 2012 r. „Program Zmiany Modelu Obsługi Klienta”
- rozwój sprzedaży na terenie całej Polski z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów - w tym uruchomienie dodatkowych punktów sprzedaży detalicznej
Dokumenty strategiczne w obszarze sprzedaży
W minionym roku w obszarze Strategii ENEA SA kontynuowała prace w ramach przyjętej w 2012 r. „Sprzedaży ENEA SA w obszarze handlu detalicznego na lata 2013-2016”. Głównymi filarami tej strategii są:
- ekspansja sprzedaży detalicznej,
- efektywność obsługi Klienta,
- efektywność w handlu hurtowym.
Wraz z nową Strategią Korporacyjną Grupy Kapitałowej ENEA w 2014 r., przyjęte zostały strategie obszarowe, wśród nich „Strategia Obszaru Sprzedaży Grupy Kapitałowej ENEA na lata 2014-2020”.
Podstawowe cele biznesowe dla obszaru „Sprzedaż”
Wskaźniki czasów trwania przerw w dostarczaniu energii elektrycznej za rok 2013r.
Wskaźnik | Wartość | Jednostka |
---|---|---|
Liczba odbiorców | 2.438.037 | [szt.] |
SAIDI dla przerw planowanych * | 127,39 | [min.] |
SAIDI dla przerw nieplanowanych * | 353,5 | [min.] |
SAIDI dla przerw nieplanowanych z uwzględnieniem przerw katastrofalnych * | 415,33 | [min.] |
SAIFI dla przerw planowanych * | 0,51 | |
SAIFI dla przerw nieplanowanych * | 4,18 | |
SAIFI dla przerw nieplanowanych z uwzględnieniem przerw katastrofalnych | 4,21 | |
MAIFI | 2,31 |